Jump to content


Dragi forumaši,

TOYOTA club Serbia forum će ostati aktivan i funkcionalan do daljnjeg.
Forum će raditi normalno bez ikakvih prekida u kontinuitetu.

Dobrodošli na forum!

P.S.
Nakon registracije, napravite novu temu u sobi Parking kako bi ste se predstavili. Tada otključavate pristup svim ostalim sobama i temama foruma.

Photo

Toyota planira da obnovi kompletnu gamu motora


  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#1 Milos CTS

Milos CTS

    Racing Crew & TcS Team

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 9357 posts
  • LocationBeograd
  • Corolla E123 (2zz-ge) TSn

Posted 14 July 2014 - 20:29

Lider u auto industriji Toyota, planira da obnovi kompletnu gamu motora bez obzira da li se radi o benzincima, dizelašima, hibridima ili onima sa turbo punjenjem.


toyota-auris-touring-sports.jpg

Cilj je postići još veću energetsku efikasnost ali uz značajne uštede u proizvodnji.

Inženjeri užurbano rade na unifikaciji delova. Recept je sličan onom kao na sve popularnijim modularnim platformama. Predviđa se da će čak 30% delova biti potpuno isto na svim motorima.

Obnova game odvijaće se postepeno, a prvi motor nove generacije može se očekivati već naredne godine.

izvor



#2 Toyota Corolla E90

Toyota Corolla E90

    Newbie

  • Forumaš
  • Pip
  • 35 posts
  • LocationAleksinac
  • Toyota Corolla E90, Mazda 3

Posted 15 July 2014 - 16:51

Ono sto mi najvise smeta kod Toyote, kao i kod ostalih japanskih auto-kompanija, je broj ponudjenih motora. Zasto nova Corolla nema u ponudi neki benzinski motor zapremine 1.8 ili 2.0L? Zasto ovakav auto nema neki jaci dizel od recimo 1.6, 1.8 (ovaj ne postoji kod Toyote, ali ne bi bilo lose da se proizvede) ili 2.0L? Jedino, ako budu ubacili ovaj nov BMW-ov dizel od 1600cc ako vec nece postojeci od 2000cc. Jedini dizel kod Corolle je 1.4 sa 90 ks, sto je preslabo za ovakvu limuzinu. Ne bi bilo lose da imaju po pet benzinskih i dizel motora u ponudi, a ne ovako. Verovatno su ljudi iz Toyote procenili da im nije potreban veci broj agregata za evropsko trziste ili sta vec.... A za neki performantniji motor od recimo 250+ ks necu da pricam.



#3 Milos CTS

Milos CTS

    Racing Crew & TcS Team

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 9357 posts
  • LocationBeograd
  • Corolla E123 (2zz-ge) TSn

Posted 15 July 2014 - 18:16

Corolla je sada veliki auto i baš mu fali neki 2.0 turbo dizel od 150ks ili 2.0 TS turbo benzinac od 200+ ks

Auris bi trebalo sličnu motorizaciju da ima kako bi bio konkurencija ostalim hatch-evima

Generalno fali sportskih toyota



#4 Toyota Corolla E90

Toyota Corolla E90

    Newbie

  • Forumaš
  • Pip
  • 35 posts
  • LocationAleksinac
  • Toyota Corolla E90, Mazda 3

Posted 15 July 2014 - 23:28

Stvarno ne znam kojom se filozofijom vode celnici kompanije, ali staviti 1.4 dizel kao jedini dizel u ponudi Corolle je apsurd. Sta je 90 ks na onolikom automobilu? Taj 1.4 dizel je dobar u Yarisu, ali Corolli bas treba, kao sto kazes Milose, neki od 150 ks pa na gore, a Aurisu jedna GT verzija u klasi Civica Type R i Megana RS Trophy sa oko 280 ks. Ponuda agregata je standardna boljka svih "Japanaca", a ova kod Corolle mi bode oci.



#5 Milos CTS

Milos CTS

    Racing Crew & TcS Team

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 9357 posts
  • LocationBeograd
  • Corolla E123 (2zz-ge) TSn

Posted 16 July 2014 - 15:01

Dok mi pričamo u prazno, Nissan sa Renoom ne spava, na proleće izlazi Qashqai Nismo 1,8 turbo benz sa 266KS i Pulsara Nismo.

http://www.autorepub...hqai-1-8-turbo/



#6 Toyota Corolla E90

Toyota Corolla E90

    Newbie

  • Forumaš
  • Pip
  • 35 posts
  • LocationAleksinac
  • Toyota Corolla E90, Mazda 3

Posted 16 July 2014 - 17:31

Uuuuu, Pulsar je bio legenda Nissana pre dve decenije (pogotovo Pulsar GTI-r), a znam da dolazi i naslednik uskoro. Honda izbacuje Type R i NSX, jedino Toyota...nista. Gde je MR2, Celica, Supra (mada se prica da se ocekuje njen naslednik) i ostale masine? Trebaju polako da ozivljavaju jednu po jednu legendu :) .



#7 pex77

pex77

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 635 posts
  • LocationVelika Plana
  • Toyota Yaris 1.3 Linea Luna

Posted 16 July 2014 - 18:10

Izgleda kao da su se inžinjeri iz Toyote uspavali, (ulenjili bi tek zvučalo čudno za Japance)! Sve prethodne primedbe stoje. Nissan je uzeo od Renoa dizelaše, ali zato paralelno razvijaju sportske modele, za Hondu novijih generacija ne znam da su od nekog pozajmili motor nego su razvijali sopstveni dizel ispod i iznad dva litra. Zato mi malo bode oči ovaj 1.6 dizel uzet od BMW-a, em ne razvijaju sportsku gamu kod postojećih modela, em uzimaju dizel od drugog. Honda i Opel su to uvideli i razvili su sopstveni 1.6 dizel, a i sportska divizija im se razvija. Jedino Toyota po tom pitanju zaostaje.

#8 toyokiz

toyokiz

    Member

  • Forumaš
  • PipPip
  • 144 posts
  • LocationŠabac
  • Yaris

Posted 16 July 2014 - 21:08

Kasne i to mnogo. Možda će sad ubaciti onaj 2.0 turbo iz Lexusa NX i u koju Toyotu. Lepo je sanjati.....zamislite taj motor koji u NX do 100 stiže za 7.1 sekund, u Aurisu!



#9 laki72

laki72

    Advanced Member

  • Forumaš
  • PipPipPip
  • 1360 posts
  • LocationBelgrade
  • Toyota Auris, Mitsubishi Galant, Punto classic

Posted 16 July 2014 - 21:16

Bolje i da imaju oskudnu gamu, nego da ubacuju svakakvo djubre u svoje automobile. Mitsubishi je na svojoj kozi osetio koliko los motor drugog proizvodjaca stvara vecu stetu nego sopstveni promasaju konstrukciji motora.
Jos jedna stvar. Nije zlato sve sto sija. Mnogo je motora danas 'nadrndano' , ali nisu se bas mnogi u praksi potvrdili. Svetska ekonomska kriza nije prosla niti ce u skorije vreme, ma koliko nas 'strucnjaci' ubedjivali u suprotno. Toyota je mozda i previse oprezna, ali pored globalne krize ona je imala i problem zemljotresom, cunamijem i radijacijom.
Takodje, za kraj godine je najavljena prodaja prvog serijskog automobila sa gorivom celijom, gorivom buducnosti. Razvoj tako neceg kosta i to se moralo delimicno odraziti i na ponudu aktuelne game.
86 - brz, cedo sa subaruom, nagovestava povratak sportskih modela, koji zaista nedostaju u ponudi.
Evropa, strateski gledano nije aktuelno auto trziste. Kolac je toliki koliki je i uglavnom pada svake godine. Rusija i Kina, Indija i jos neka, brzo rastuca trzista su mnogo bitnija za sve velike igrace u auto industriji. Znaju to i drugi proizvodjaci i grcevito se bore za polozaj na tim trzistima, mnogo grcevitije nego u Evropi.
Evropa - skuplja vozila, zahtevne norme, razmazeni kupci, zahtevni, a ponekad i bezobrazni normativi EU birokratije... sve tu umanjuje zaradu, i povecava rizike...

#10 pex77

pex77

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 635 posts
  • LocationVelika Plana
  • Toyota Yaris 1.3 Linea Luna

Posted 16 July 2014 - 22:52

Toyota ima svoje 1.4 i 2.0 dizele, znači fali im 1.6 dizel da zaokruže ciklus za klasu od Yarisa do Avensisa. Ok, uzeli su od BMW-a 1.6 dizel, mada bi više voleo da su iz Toyote iznedrili nekog univerzalca koji bi bio u rasponu snaga od 100ks do 140ks, pa ko šta voli. U Evropi je Golf klasa najpopularnija, a šta ćeš bolje od Aurisa ili Corolle sa 1.6 dizelom Made in Toyota i nekom "ludom" garancijom kao što je Honda za njihov 1.6 dizel u Civicu dala milion kilometra. Drugi segment koji više volim su benzinci, e tu tek ima mesta za napredovanje. Opet bi stavio akcenat na 1.6 univerzalac sa turbom, naravno sa snagom "od-do". Za Yarisa bi i neki 1.2 sa turbom završio posao. Sve to bi moglo da bude u varijanti Yaris, Auris, Corolla, Avensis- jedan klasičan benzinac i dva benzinca sa turbom različite snage. Sve ovo sam napisao kao "želje, čestitke i pozdravi"
Samo se nadam da će neke od naših želja da se obistine.

#11 toyokiz

toyokiz

    Member

  • Forumaš
  • PipPip
  • 144 posts
  • LocationŠabac
  • Yaris

Posted 16 July 2014 - 23:04

Upravo tako. Treba jači benzinac. I za Yaris i za Auris.

 

laki72, ja ne bi potcenjivao EU tržište. Još uvek se tu proda najviše vozila a i ljudi u proseku uzimaju malo skuplje automobile nego oni u Brazilu, Rusiji i Kini pa je i profit malo veći. Ako smo pošteni moramo priznati, da Toyota trenutno jednostavno nema odgovor na ponudu evropskih proizvođača ni u jednoj kategoriji i to me rastužuje. Evo počeo sam da gledam čak i Kiju :( Ceed 1.6t sa pet vrata, 200ks, puno opreme za 25000 evra. Lično čekam, da vidim šta će Mazda izbaciti i da li će taj model Mazda 2 ličiti na nešto. Ako je suditi po Mazdi 3 biće dobar, bolji nego Yaris trenutno? Eno na autocar.co.uk su testirali Yaris 1.3 i žale se na buku. Zar ne može Toyota da shvati da mora i kod manjeg auta malo da poradi na izolaciji danas? Nisu samo motori....

 

A i ti motori koji su nadrdani. Siguran sam da bez problema prelaze po 150 000 kilometara što je za mene dosta jer tad je već auto star najmanje 10 godina. Razumem dilemu kod ljudi koji dnevno prelaze veliku kilometražu ili one koji kupuju polovne automobile ali meni lično to nije bitno jer teško da ću u vreme dok bude kod mene preći 150 000....



#12 Piske

Piske

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 1930 posts
  • LocationBeograd
  • Bmw E36 320i

Posted 16 July 2014 - 23:04

Da imam mogućnosti vrlo rado bih sebi priuštio Toyotu sa hibridnim pogonom. Samo dok krenu subvencije za automobile sa hibridnim pogonom i uopšte briga o ekologiji u Srbiji protećiće monogo vode Dunavom i Savom. Zar je ekologija i svest,edukacija  o njoj bitna samo zbog ulaska u EU ?? Kao da Srbija nije naša domovina, da vazduh,zemlja, voda nisu naši, ne predstavljaju budućnost naše dece. Briga o prirodnim resursima mora da bude zadatak svake vlasti a ne zato što to neko drugi zahteva zbog ulaska u neku organizaciju, skupinu kako god. U veri i nadi da ću jednoga dana voziti Toyotu sa hibridnim pogonom 



#13 Toyota Corolla E90

Toyota Corolla E90

    Newbie

  • Forumaš
  • Pip
  • 35 posts
  • LocationAleksinac
  • Toyota Corolla E90, Mazda 3

Posted 17 July 2014 - 00:40

Recimo i da razvije i dizel i benzinske motore i da popuni sve "praznine" sto se agregata tice, opet mislim da bi Toyota u Evropi zavrsavala sa prosecnom prodajom, kao i svi Japanci. Pretpostavljam da su Evropljani patriotski nastrojeni ka svojim auto-industrijama, te ih nije briga za japanske automobile. Mislim da je trzisni udeo Toyote u Nemackoj uvek bio negde oko 5%, sto je smesno za takvu kompaniju koja proizvodi najkvalitetnije i najpouzdanije automobile. Nemci kupuju domace, pa makar njihov auto bio 50% bio gori od japanskog. Za ostale zemlje nisam trazio udele japanskih prozivodjaca, ali mislim da nisu ni priblizno u vrhu po segmentima. Za nasu zemlju tek necu da pricam, znam kakvo misljenje ljudi imaju o Toyoti, jer vecina naseg naroda zivi u dobu Golfa 2 koji jeste dobar auto, al' su Corolla, Civic, Mazda 323 kudikamo bolja i kvalitetnija kola, al' objasni ti to prosecnom Srbinu koji nije mrdnuo iz G2, pa kenja bez argumenata :) . Zatucanost je za*ebana stvar :) . Zato je (verovatno) bolje da se drze Rusije, Indije, Kine i ostalih brzorastucih trzista gde imaju daleko vece sanse za povecanje prodaje nego u Evropi. Mada bi bilo lepo videti GT86 sa turbo-motorom i 300ks, Auris sa 280 ks i novu Celicu, al' kol'ko vidim, to mogu samo da sanjam :).



#14 mahatma

mahatma

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 1653 posts
  • LocationNovi Beograd
  • Honda Jazz 1.4 LS

Posted 17 July 2014 - 07:35

A chekaj...gledas Kiju pored onake mazde 3? Ima 2.0 benzin sa 160ks. Milina.

#15 Našud

Našud

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 3445 posts
  • LocationStari kraj
  • Carina E 1.6 AT190 & Corolla 1.3 E100

Posted 17 July 2014 - 20:18

Zbog manjka izbora mnogi su odustali od Toyota-e iako im je prvi pik... Zašto nema kvalitetnog automatika već godinama?! CVT ne računam, jer ga imaju samo hibridi... Sam sebe bih pljunuo pre par meseci, ali moram priznati - Polo (model 2013) sa 1.2 i DSG menjačem (7-brzina) je ozbiljan gradski zvrk, isto tako i Golf VII sa DSG menjačem (isto 7-brzina) nebitno da li je 1.2 benz ili 1.6 dizel... Zašto nema Auris 4x4 ili Avensis 4x4 uz neki automatik!? 



#16 pex77

pex77

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 635 posts
  • LocationVelika Plana
  • Toyota Yaris 1.3 Linea Luna

Posted 17 July 2014 - 20:47

U prethodnim komentarima smo došli do zaključka da pored nedostatka različite motorizacije i kvalitetnog automatika, fale im i sportske-agresivnije varijante postojećih modela. Jedan od primera je baš Polo sa Kros varijantom, ili Klio sa Kapturom. Toyota nema varijantu koja je mešavina urbanog terenca na bazi postojećih modela. Doduše pokušali su nešto sa čini mi se Urban Cruser(ispravite me ako grešim),ali je očigledno neuspeo pokušaj.

#17 dzvini

dzvini

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 3814 posts
  • LocationBeograd, Chukarichka Padina
  • Corolla TS '02

Posted 18 July 2014 - 02:28

Zbog manjka izbora mnogi su odustali od Toyota-e iako im je prvi pik... Zašto nema kvalitetnog automatika već godinama?! CVT ne računam, jer ga imaju samo hibridi... Sam sebe bih pljunuo pre par meseci, ali moram priznati - Polo (model 2013) sa 1.2 i DSG menjačem (7-brzina) je ozbiljan gradski zvrk, isto tako i Golf VII sa DSG menjačem (isto 7-brzina) nebitno da li je 1.2 benz ili 1.6 dizel... Zašto nema Auris 4x4 ili Avensis 4x4 uz neki automatik!? 

 

Da sam ti ja ovo rekao pre pola godine ti bi i mene pljunuo! :D :P Mene je odushevila Ibiza sa nas 5 u kolima i automatskim menjachem, a motor jadnih 1200cc :/



#18 Ave_220

Ave_220

    Newbie

  • Učlanjen
  • Pip
  • 39 posts
  • Locationbeograd
  • avensis 2.2 d4d 2006

Posted 02 January 2015 - 15:00

Toyota Corola 1.4 D4D ima 90 ks na papiru ali ako odete na "Konjometar" videcete da ima 68 ks. Poceli i Japanci da nas lazu. Neka me neko demantuje ako moze.



#19 toyokiz

toyokiz

    Member

  • Forumaš
  • PipPip
  • 144 posts
  • LocationŠabac
  • Yaris

Posted 02 January 2015 - 15:30

Novih motora ni u najavi a Kia i Hyundai izbacili 1.6 turbo. Na žalost 2015 je godina zamene auta za mene i od Toyote izgleda neće biti ništa. Jedino ako presečem i uzmem opet Yarisa. Ali sam ustanovio da bi malo veći auto. Tako da verovatno ide Hyundai i30 1.6 turbo ili Peugeot 308 gt :( Za Lexusa nemam para :(



#20 Našud

Našud

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 3445 posts
  • LocationStari kraj
  • Carina E 1.6 AT190 & Corolla 1.3 E100

Posted 02 January 2015 - 17:37

@ Ave_220 - Čuo sam, ali šanse nema da ima samo 68 ks... Da ne treba to pomnožiti sa još nekom cifrom? A može biti da svi ozbiljno lažu, jer i golf VII 1.6 tdi ima 105 ks, a ne ide toliko bolje od aurisa. O_o




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users