Jump to content


Dragi forumaši,

TOYOTA club Serbia forum će ostati aktivan i funkcionalan do daljnjeg.
Forum će raditi normalno bez ikakvih prekida u kontinuitetu.

Dobrodošli na forum!

P.S.
Nakon registracije, napravite novu temu u sobi Parking kako bi ste se predstavili. Tada otključavate pristup svim ostalim sobama i temama foruma.

Photo

Toyota planira da obnovi kompletnu gamu motora


  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#21 pex77

pex77

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 635 posts
  • LocationVelika Plana
  • Toyota Yaris 1.3 Linea Luna

Posted 03 March 2015 - 14:23

"Ipak, najvažnije promene dogodile su se ispod haube - kupcima je dostupan novi 1.2 litarski turbo-benzinac sa 116 ks (84 kW) i 185 Nm, koji je povezan sa šestobrzinskim manuelnim menjačem.

Opremljen ovim motorom, Auris je u stanju da od 0 do 100 km/h stigne za 10,1 s i da razvije maksimalnih 167 km/h. Toyota tvrdi da je prosečna potrošnja u kombinovanom režimu 4,7 l/100 km uz emisiju CO2 od 109 g/km."
Izvor iz današnjeg članka na B92 Toyota: Ženevske premijere
Predstavljeni su restilizovani Avensis i Auris, ali je meni ipak najinteresantniji podatak o ovom 1.2 turbo benzincu. Verujem da bi Yarisu ovaj motor još bolje legao.
http://www.b92.net/a...3&nav_id=964107

#22 laki72

laki72

    Advanced Member

  • Forumaš
  • PipPipPip
  • 1360 posts
  • LocationBelgrade
  • Toyota Auris, Mitsubishi Galant, Punto classic

Posted 03 March 2015 - 15:56

Ali da dopunim tvoji vest, ne bas lepim dodatkom:
541469849687467fcb0ddc0b1a636ea7.jpg

#23 Milos CTS

Milos CTS

    Racing Crew & TcS Team

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 9357 posts
  • LocationBeograd
  • Corolla E123 (2zz-ge) TSn

Posted 03 March 2015 - 17:51

Postojeći 2.0 D-4D dizelaš ustupio je mesto 1.6 litarskom D-4D motoru sa 112 ks (82 kW) i 270 Nm. Novi dizelaš omogućava Avensisu da od 0 do 100 km/h ubrza za 11,4 s pre nego što stigne do maksimalnih 180 km/h. 

U ponudi će ipak biti i jedan dizelaš zapremine 2.0 l, a reč je o novorazvijenom D-4D motoru koji razvija 143 ks (105 kW), na 4.000 obrtaja, i 320 Nm koji su dostupni u opsegu 1.750-2.500 o/min. 

 

po meni OK ponuda



#24 GoForit

GoForit

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 946 posts
  • LocationZvezdara
  • Auris ADE 150L

Posted 03 March 2015 - 19:35

Ocekuje se 1.6 d4d u Aurisu II FL.

#25 toyokiz

toyokiz

    Member

  • Forumaš
  • PipPip
  • 144 posts
  • LocationŠabac
  • Yaris

Posted 03 March 2015 - 20:41

Ovaj 1.2 turbo za Yarisa bi bio odličan.

 

Opremljen ovim motorom, Auris je u stanju da od 0 do 100 km/h stigne za 10,1 s i da razvije maksimalnih 167 km/h

 

Valjda su ovo o 167km/h pogrešili.



#26 GoForit

GoForit

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 946 posts
  • LocationZvezdara
  • Auris ADE 150L

Posted 03 March 2015 - 21:52



Ovaj 1.2 turbo za Yarisa bi bio odličan.


Valjda su ovo o 167km/h pogrešili.


Greska, 200 km/h... http://www.carscoops...-liter.html?m=1
Attached File  uploadfromtaptalk1425415716517.jpg   183.18KB   14 downloads

#27 Ave_220

Ave_220

    Newbie

  • Učlanjen
  • Pip
  • 39 posts
  • Locationbeograd
  • avensis 2.2 d4d 2006

Posted 14 March 2015 - 02:13

Postojeći 2.0 D-4D dizelaš ustupio je mesto 1.6 litarskom D-4D motoru sa 112 ks (82 kW) i 270 Nm. Novi dizelaš omogućava Avensisu da od 0 do 100 km/h ubrza za 11,4 s pre nego što stigne do maksimalnih 180 km/h. 

U ponudi će ipak biti i jedan dizelaš zapremine 2.0 l, a reč je o novorazvijenom D-4D motoru koji razvija 143 ks (105 kW), na 4.000 obrtaja, i 320 Nm koji su dostupni u opsegu 1.750-2.500 o/min. 

 

po meni OK ponuda

 

 

Za mene je to ispod ocekivanja za 2.0 D4D. Drugi proizvodjaci imaju agregate koji premasuju 200 ks iz iste zapremine a Toyota 143. Da ne spominjem Hondu i novi 1.6 dizel sa 160 konja i oko 350Nm. Razocaran sam.



#28 laki72

laki72

    Advanced Member

  • Forumaš
  • PipPipPip
  • 1360 posts
  • LocationBelgrade
  • Toyota Auris, Mitsubishi Galant, Punto classic

Posted 14 March 2015 - 11:42

Ne cenim o motorima na osnovu snage na papairu, nego na osnovu testiranja i ponasanja u voznji.
Ne malo puta sam bio svedok da su vozila sa snagom koja je na papiru bila veca u realnoj eksploataciji pokazivala losije karakteristike.

I najbitnije, nek se oni i dalje drze kvaliteta.
Dzabe veca snaga, ako kao kod nekih rezultira npr. pucanjem radilice (renault), pucanjem glave (mercedes) ili drugim problemima.

P.S.
Primer je mozda vremesan, ali setite se 2E motora, kako je u vreme kada je pocetkom 80-tih sisao konkurente koji su na papiru imali po 20-30ks vise :)
A tek 4A iz Celice ;)

#29 wewerica

wewerica

    BBQ Master & Racing Crew

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 1996 posts
  • LocationBeograd
  • Corolla E90 4AGE inside

Posted 14 March 2015 - 12:55

@laki72

nije samo u celicu isao 4A motor, nemoj da se vredjamo :P



#30 NenadRAV4

NenadRAV4

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 1199 posts
  • LocationBeograd
  • Corolla ee90 1.3, RAV4 2.2 D4D

Posted 14 March 2015 - 16:20

...ili recimo bmw 2.0D motor koji je imao problem sa cestim pucanjem lanca (2007-2011). Valjda su sredili taj problem na ovim 2.0D4D by bmw.

#31 laki72

laki72

    Advanced Member

  • Forumaš
  • PipPipPip
  • 1360 posts
  • LocationBelgrade
  • Toyota Auris, Mitsubishi Galant, Punto classic

Posted 14 March 2015 - 16:50

Naravno, naravno
;)
Ono sto je bila poenta mog 'pisanija' je da je recimo najslabiji 4A sa karbom u Carina II , oduvavao neke (da ih ne imenujem) evropske perjanice koje su na papiru imale znacajno vecu snagu.
Pri tom o trajnosti ali i potrosnji ne treba trositi reci.

P.S.
Da ne bude zabune, u prethodnom postu je spominjan hondin 1.6 dizel, koji mi se svakako cini interesantnim, ali vreme je najbolji sud o nekom agregatu.

#32 NenadRAV4

NenadRAV4

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 1199 posts
  • LocationBeograd
  • Corolla ee90 1.3, RAV4 2.2 D4D

Posted 14 March 2015 - 20:05

Na tu temu: od 2:00

#33 cozmo

cozmo

    Newbie

  • Forumaš
  • Pip
  • 57 posts

Posted 21 March 2015 - 20:25

Toyotin stand na sajmu automobila je teska socijala. Nema novog Avensisa, nema Mirai, nema novog Aurisa... izlozise aute sa Terra i Style opremom... pa kako misle da prodaju nesto. A da ne pominjem sto ih je konkurecija porazbijala sa cenama. Razocaran sam strasno iako sam Toyotas 25 godina.



#34 wewerica

wewerica

    BBQ Master & Racing Crew

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 1996 posts
  • LocationBeograd
  • Corolla E90 4AGE inside

Posted 21 March 2015 - 21:55

Na tu temu: od 2:00

neka me neko ispravi ali najjaci motor koji je isao u ovu generaciju corolle je 7AFE, 1.8, 115ks.
Koliko konja ima Gnjolf 3 GTi?



#35 draganrudovic86

draganrudovic86

    Newbie

  • Forumaš
  • Pip
  • 42 posts

Posted 21 March 2015 - 21:59

Meni nije jasno zasto toyota,i mnogi drugi Japanski proizvodjaci nemaju šestak dizel motor,od recimo 180ps +,kao sto ih imaju evropski proizvodjaci..
Avensis ima 177 ps sa 4 cilindra,sto mislim da je malo,mislim da kada bi imao 6 cilindara da bi bio mnogo rastereceniji,i da bi mu i potrosnja bila manja..ispravite me ako gresim?!

#36 NenadRAV4

NenadRAV4

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 1199 posts
  • LocationBeograd
  • Corolla ee90 1.3, RAV4 2.2 D4D

Posted 21 March 2015 - 23:11

@wewerko Gti se pravio u dve verzije slabija sa 110-120ks, jaca nesto oko 150ks. Ovo je verovatno slabija jer su tek kasnije ubacili onaj sa 150...
@dragan jednostavno ne treba im to, neprimetan deo u ukupnoj prodaji bi ti motori zauzimali, dok bi u razvoj ulozili silne pare. I bmw 3 I audi a4 I mercedes c klasa se prave sa tim vecim motorima, ali je retkost videti 330d, a4 3.0tdi ili c klasu 320cdi.

#37 Dadomonte888

Dadomonte888

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 644 posts
  • Location-
  • 2007 Toyota Yaris 1.3

Posted 21 March 2015 - 23:20

Čak ni Toyotini motori vece zapremine kao sto je dizel motor od 2982ccm3 koji se ugradjuje u LC je 4 cilindra.
Benzinca imaju od 3400ccm3 koji je V6, redni šestak od 4200ccm3 i V8 4500ccm3 dizeli..
Mora da postoji neki razlog nisu razvili V6 dizel sa manjom zapreminom.
Vjerovatno im je moto..."idemo sa provjerenim motorima"

#38 draganrudovic86

draganrudovic86

    Newbie

  • Forumaš
  • Pip
  • 42 posts

Posted 22 March 2015 - 08:33

Sve ja to razumem,znam sta pricate..imao sam avensisa,d-cat sa 177 ps,karavan,jedne prilike sam se pratio (da ne kazem trkao) sa audiem a6 3.0 tdi limuzina,verujte mi nije mogao jedan metar da mi pobegne. Toyota je to napravila bas kako treba,samo jednu zamerku imam na taj motor,a to je potrosnja,bas iz tog razloga smatram da su trebali da ga rasterete. Vizio sam i e klasu 320 cdi sa 204 ps,nuje nista bolje isao,ali je znatno manje trosio (na otvorenom) od toyote.. citao sam i da im je potrosnja povecana zbog velikih obrtaja kad je hladna,da joj treba dosta vremena dok ugreje katalizator,nemam pojma,samo znam da trosi poprilicno.

#39 MikSa

MikSa

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 2168 posts
  • LocationZvezdara
  • TOYOTA COROLLA GTI AE92 4AGE REDTOP SMALLPORT

Posted 30 June 2015 - 21:19

nespominje niko subarua kad spominje japance i njihove motore male zapremine  :) npr wrx sti 2.0 sa prosecnih 260 konjica



#40 Seba

Seba

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 984 posts

Posted 01 July 2015 - 07:11

Subaru je malo turbo, malo boxer. Druga prica. :-)




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users