Jump to content


Dragi forumaši,

TOYOTA club Serbia forum će ostati aktivan i funkcionalan do daljnjeg.
Forum će raditi normalno bez ikakvih prekida u kontinuitetu.

Dobrodošli na forum!

P.S.
Nakon registracije, napravite novu temu u sobi Parking kako bi ste se predstavili. Tada otključavate pristup svim ostalim sobama i temama foruma.

Photo

Toyotin kvalitet kroz istoriju


  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#1 Mr Nebojša

Mr Nebojša

    TcS Team

  • Validating
  • PipPipPip
  • 2981 posts
  • LocationČačak
  • GT86 & Celica GT4

Posted 27 February 2010 - 02:49

Imam nekolicinu isečaka iz inače naših raznolikih medija pa sam rešio da podelim sa vama. Vesti su objavljene u relativno skorijoj prošlosti i to u razdoblju od 2002 do 2008god.
Što li je Toyota toliko posebna?  :)

Odgovor potražite u priloženim slikama ;)


Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image



#2 Mr Nebojša

Mr Nebojša

    TcS Team

  • Validating
  • PipPipPip
  • 2981 posts
  • LocationČačak
  • GT86 & Celica GT4

Posted 09 June 2010 - 11:48



Posted Image




Izvor: Toyotaoman.com

#3 Mr Nebojša

Mr Nebojša

    TcS Team

  • Validating
  • PipPipPip
  • 2981 posts
  • LocationČačak
  • GT86 & Celica GT4

Posted 13 September 2010 - 12:38




Toyota je ove godine na rangiranju automobila po ekološkim performansama u Nemačkoj osvojila vodeće tri pozicije kao lider u industriji. U vrhu ove liste koju Saobraćajni klub Nemačke (VCD - Verkehrsclub Deutschland) sastavlja jednom godišnje su novi Auris Hybrid i Prius zajedno, sa 7,53 poena...


Prius je potvrdio svoje dobre rezultate od prošle godine. Na trećem mestu je Toyota iQ 1.0 VVT-i koja ih sledi sa 7,43 boda, što je napredak u odnosu na prošlu godinu.

Auris Hybrid je pobednik kompakt klase, dok Prius vodi u segmentu porodičnih automobila. Osim ova dva pobednika, samo mala i vrlo mala vozila, kao i dva hibrida su među prvih deset ekološki najpovoljnih vozila u Nemačkoj. Osim toga, Toyota deli poziciju u vrhu sa nemačkim brendom u kategoriji koja meri ekološki angažman proizvođača. Za bodove sakupljene u ovoj kategoriji emisije CO2 su od velike važnosti. Takođe, VCD ocenjuje veličinu vozila i rangira automobile u kategorije “Kompakt klasa”, “Porodični auto”, “Sa sedam sedišta” i “Šampioni klimatskih uslova”. Među šampionima klimatskih uslova, Prius je najveći model, a sledi ga Auris Hybrid. Oba automobila imaju za prednost Toyotinu tehnologiju potpunih hibrida sa performansama 100kW / 136 DIN hp i imaju emisije CO2 od samo 89 grama po kilometru.
Rezultate rangiranja ekoloških performansi objavljuje VCD jednom godišnje, od 1989. godine. Da bi se postigla jedna od deset pozicija u vrhu, najbolji rezultati su potrebni u tri kategorije: potrošnja (merena u CO2 po kilometru), buka i emisije. Najviši mogući rezultat od 10 bodova može se postići emisijama CO2 od 60 grama po kilometru.



Izvor: Automagazin.rs

#4 cakicaribrod

cakicaribrod

    Newbie

  • Forumaš
  • Pip
  • 46 posts
  • LocationDimitrovgrad

Posted 16 December 2010 - 18:03

Evo sta Blic kaze o toyoti i japancima generalno http://www.blic.rs/S...anija-na-svetu-

Attached Files



#5 Mr Nebojša

Mr Nebojša

    TcS Team

  • Validating
  • PipPipPip
  • 2981 posts
  • LocationČačak
  • GT86 & Celica GT4

Posted 15 April 2012 - 14:24


J.D. Power and Associates' 2012 U.S. Vehicle Dependability Study


#6 Mr Nebojša

Mr Nebojša

    TcS Team

  • Validating
  • PipPipPip
  • 2981 posts
  • LocationČačak
  • GT86 & Celica GT4

Posted 13 August 2012 - 08:58

Tojotini polovnjaci su najispravniji

Marko Tašković | 15. 01. 2012. - 16:00h | Foto: D. Živančević
U godinama krize i tankih novčanika mnogi se okreću kupovini polovnih automobila kao jedinom mogućem rešenju. Na večito pitanje „kako odabrati polovni automobil“ pokušala je da odgovori i Nemačka agencija za tehnički pregled.



Posted Image Naime, ova agencija je krajem prošle godine organizovala tradicionalno istraživanje tokom kojeg su se „Tojotini“ modeli pokazali kao najispravniji u konkurenciji kako vozila starih do tri godine tako i četvorotočkaša proizvedenih pre najviše jedne decenije.


Agencija za tehnički pregled ili „Technischer Überwachungsvereine“, smatra se jednom od najrigoroznijih organizacija na svetu koja se bavi ispitivanjem kvaliteta polovnih vozila. Zbog toga krajem svake godine vozači širom Nemačke strahuju od izveštaja ove agencije.

Ocenjivanje polovnih automobila u ovoj organizaciji funkcioniše tako što se prvi pregled obavlja tri godine nakon kupovine novog vozila. Tada se vrši detaljna dijagnoza automobila i dogovara se novi pregled tek za dve godine. Isti postupak se ponavlja svake dve godine, uz uslov da vozilo dobije prolaznu ocenu. Ukoliko tehničari procene da automobil ne ispunjava stroge kriterijume, tom četvorotočkašu se zabranjuje izlazak na ulicu.

Posted Image

Prošlogodišnji izveštaj TUV-a obuhvatio je kontrolu čak 7.779.312 vozila koja su podeljena u dve kategorije - na automobile stare do tri godine i četvorotočkaše proizvedene pre najviše jedne decenije.

Tabela najispravnijih modela u obe konkurencije napravljena je na osnovu postotka vozila koja nisu prošla kontrolu.

Tako, recimo, prva dva mesta u kategorija vozila starih do tri godine zauzimaju modeli „Tojote“: „prijus“ i „auris“, čiji gotovo svaki pedeseti četvorotočkaš, prema ovom pregledu ne može na ulicu. Zanimljivo da poslednje tri pozicije u ovoj konkurenciji drže „fijat panda“, „reno espas“ i „dačija logan“, čije svako osmo vozilo nije prošlo testiranje.

S druge strane, u kategoriji automobila starih do deset godina lider je „porše 911“ ispred čak tri „Tojotina“ modela: „rava 4“, „jarisa“ i „avensisa“, kod kojih je svako deseto, odnosno sedmo vozilo u neispravnom stanju. Na začelju u ovoj konkurenciji su „Fordovi“ „galaksi“ i „ka“, čiji svaki treći četvorotočkaš nije prošao kontrolu.

Međutim, da bi kupac polovnog automobila bio siguran da je načinio pravi potez, mora poslušati nekoliko saveta stručnjaka.


Posted Image

Tehnički pregled garant za ispravnost
Najpre, prilikom kupovine polovnog automobila neophodno je proveriti svaku ključnu informaciju o vozilu. To znači da se konkretni automobil mora ispitati na tehničkom pregledu, ali nikako ne u radionici u blizini prodavca jer postoji mogućnost da se on unapred dogovorio sa radnicima kako bi proglasili vozilo ispravnim.

Zato je potrebno da kupac odveze automobil kod mehaničara kojem veruje. Treba biti vrlo oprezan i prilikom eko-testa, koji se može lako prevariti. Ukoliko se, recimo, automobil jednostavno produva na autoputu, može dobiti prelaznu ocenu na tom testu.

Posebnu pažnju treba obratiti i na kilometražu pošto se dešava da prodavci ručno smanjuju pređene kilometre. Pre kupovine treba proveriti debljinu lima na kritičnim tačkama kako bi se otkrilo da li je automobil krpljen da bi se prikrili tragovi nesreća.





Izvor: Blic.rs

#7 Yoyogi

Yoyogi

    TcS u Japanu

  • Forumaš
  • PipPipPip
  • 964 posts
  • Location豊田市 Toyota City
  • Toyota LandCruiser 200 AIX 2011

Posted 23 October 2012 - 02:54

"Posebnu pažnju treba obratiti i na kilometražu pošto se dešava da prodavci ručno smanjuju pređene kilometre."

Kako?

Postoji citava industrija izvoza polovnjaka iz Japana. Vladivostok je odmah tu, kao Beograd-Ljubljana.
Sam Vladivostok je slepo crevo Rusije, neodbranjivo i potpuno privredno zapusteno tako da tamo i nema sta da se radi osim sverca kola.

Ceo grad je, kao i Rusija, za voznju na desnoj strani a sva kola su "Englezi", tako se u Japanu isto vozi.
Sva signalizaciaj je neprimerena.
Kada je Putin 2009. podigao tarife na uvoz polovnih automobila, izbili su nasilni protesti u Vladivostoku. Policija nije htela da rastura demonstrante jer i oni sami i njihove porodice i voze i svercuju polovna kola. Putin je poslao komandose iz Moskve transportnim avionima da ih tuku i rasture.

Polovnjaci za izvoz se u Japanu ne prodaju na komad nego su to masovne aukcije sa po 10-15 hiljada kola. Svake nedelje tako, na mnogo mesta.
Kola su izlistana prema godistu, kilometrazi, stanju...to su veliki dileri, mislim da niko ne kupuje manje od 20 kola, mnogi kupuju i na stotine, ko ce to detaljno da proveri.


Yakuze posalju svoje tipove sa laptopovima, ukljuce se u elektroniku kola, oni naviju kilometrazu unazad za neki razuman %. Sto i da ne? Ako oni ne naviju, navice ruska mafija. Tu onda dolazi do duplog navijanja unazad.

Japanci sami skoro uopste ne kupuju polovna kola (niti ista polovno) tako da ih se te zakulisne radnje ne ticu. Ono malo kola sto ostane za lokalnu preprodaju, nije dirano.

Na primer moj Yaris, 50,000km za 2.5 godine, verovatno je predstavljen na aukciji kao 25,000km, cak je i to dosta za Japan. Posto je auto bio netaknut, Rusi su to verovatno skinuli na 15,000km.

Tako "sredjen": auto dodje negde na plac da se prodaje i lokalni prodavac pojma nema sta je bilo.

Kada sam kupio Yarisa (16,000EUR), prodavac mi je rekao da za 3 godine mogu da dobijem 6,000EUR. Za Hondu Jazz ili Mazda Demio bi dobio 3,000EUR iako isto kostaju u startu.
Ne da je Honda toliko losija nego trziste polovnih kola hoce samo Toyote, pogotovo Rusi.

Verovatno oni nesto znaju, Rusija je zemlja sa surovom klimom, neregularnim servisnim uslovima, delovima i verovatno "teraj dok se ne raspadne".

#8 Yoyogi

Yoyogi

    TcS u Japanu

  • Forumaš
  • PipPipPip
  • 964 posts
  • Location豊田市 Toyota City
  • Toyota LandCruiser 200 AIX 2011

Posted 23 October 2012 - 09:19

Toyota, ima 6 fabrika u 30km radijusu oko mog ofisa. Meni je bilo novo da one sve prave ne jedna jedina, nego vise modela na istoj proizvodnoj traci.

Na primer, Estima (kao porodicni kombi), Corolla, Rav-4, Crown, Vitz (poznatiji kao yaris kod vas) svi sa jedne iste trake.

Da se jedan auto napravi, treba 22 sata, kroz robotske linije. Pocev od stampanja karoserije, potapanja u bazen sa osnovnom bojom, farbanja karoserije i delova narucenom bojom, cuda ziva sta se tu automatski desava.

Kako to radi: kada kupac plati auto, diler unese te podatke i zna dan kada ce auto biti proizveden. Nista se ne pravi za garaze i show rooms. Maltene kao "namenska proizvodnja" gde se zna kupac i auto je vec placen.
Roboti dobijaju delove sa specifikacije (diler uneo) i tako prave auto, bez greske. Sve tacno dolazi kada treba od dobavljaca, nema skladistenja.

Ceo eco-system postoji, oni su povezani i donose delove tacno na vreme, kada su potrebni.
Malo je poznato (ni meni nije bilo) kako to da ima mozda 200 modela Toyote za koje niko nije cuo. Moze, dileri mogu da prave modele koje oni hoce i koji se prodaju, unesu podatke, Toyota design to uradi, i na ulici imas kola za koja niko nije cuo.
Kao omoti za mobilne telefone.

Jos jedna specificnost, Toyota sama prodaje jedino Prius. Sve ostalo prodaju nezavisni dileri (ima 4 glavna) koji mogu i da propadnu, Toyota nema legalne veze sa njima.

Na mom bivsem Yarisu, prednja znacka nije Toyota nego "N". To dolazi od "Netz", dilerske mreze koja jedina prodaje Yaris.

Posted Image

Kada auto za izvoz krene, njega je narucioc (diler) platio, da li ima ili nema kupca i sta ce od auta da zaradi njegova je stvar. Cak ni Toyota dileri van Japana ne mogu samo da naruce sta hoce nego prvo da plate.

Oni to obicno rade po nekoj proceni, kupuju pausalno pa oni imaju "exposure to stock cost".

Kako sam mogao da dobijem LandCruisera u Australiji za 7 dana a u samom Toyota City za 3 meseca? Verovarno tako sto je ovaju Japanu trebao tek da se proizvede a onog u Sidneju je diler sam kupio pa ga meni preprodao.
Trebalo mu je 7 dana da zatamni stakla, kuka za vucu i ne secam se sta jos + da ga doveze od svoje poslovnice gde je stajao i cekao da bude prodat.

Diler u Japanu nije imao ni jedan auto da pokaze ili da probam. Imaju negde, 1 demo za 10-15 radnji pa te odvezu da provozas ako bas insistiras. Nista od placa punog kola, osim polovnih koja tu stoje dok ih neka masovna aukcija sve ne pocisti i posalje van zemlje.

#9 wazzuu

wazzuu

    Racing Crew

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 1829 posts
  • LocationNBG
  • Celica ST202, Yaris 1.0

Posted 23 October 2012 - 09:33

U Srbiji se na Ekonomskom fakultetu gornji nacin proizvodnje bez bilo kakvog lagera izucava na nekoliko predavanja, a ceo model upravljanja troskovima je poznat pod JIT, ili Just In Time, koji uz uz Zero-defect koncept cini poslovnu filozofiju familijarnog imena Toyodizam :)

I onda nam Turci ili Britanci uvale falicne corolle :))

#10 TRIO_driver

TRIO_driver

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 2943 posts
  • LocationNovi Sad

Posted 23 October 2012 - 09:49

Svaka cast za postove, otvaras nam vidike.. ;)

#11 TRIO_driver

TRIO_driver

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 2943 posts
  • LocationNovi Sad

Posted 23 October 2012 - 09:57

Mada, tako je u Japanu, nazalost u Evropi, zbog troskova, 80% palete Toyote nije made in Japan..

Aygo - Slovacka
Yaris - Francuska
Auris - Turska/UK
Verso - Turska
Avensis - UK
Rav 4 - Japan
Land Cruiser 150 - Japan
Land Cruiser V8 - Japan
Hi-ace - Japan(nema vise kod nas)
Pro-ace - Francuska
GT 86- Japan
Hilux - Juznoafricka republika ili Tajland

Sustina je, samo ono sto je skupo je jos uvek Made in Japan...

#12 Yoyogi

Yoyogi

    TcS u Japanu

  • Forumaš
  • PipPipPip
  • 964 posts
  • Location豊田市 Toyota City
  • Toyota LandCruiser 200 AIX 2011

Posted 23 October 2012 - 13:04

Toyota big car recall, 2009.

To je bilo po stampi, americki politicari jedva docekali dok im je Detroit bio u bankrotsvu.

Sta je u stvari bilo.

Toyota je smanjila (prisilila) 30 proizvodjaca za pojedine delove na 3-4. Njima je bilo OK, toliki tiraz, milionski, pa i nasli racunicu.

Jedan od tih snabdevaca je imao gresku koja se multiplikovala kada je njihov proizvod ugradjen u trecinu proizvedenih Toyota vozila. I taj proizvodjac je bio iz Amerike, ne iz Japana, ne Toyota..

Kada je CEO Toyote, Akio Toyoda, isao na saslusanja u americki Kongres, sta je mogao drugo nego da preuzme odgovornost za krajnji proizvod (auto)?

Isao je isto na saslusanje u Kinu, tamo nije bilo problema jer taj snabdevac delova nije koriscen u Kini.

Simptomaticno je bilo da se niko od americkih proizvodjaca kola nije javno seirio i trijumfovao. Verovatno zato sto su oni kopirali Toyotu i isto zavrnuli svoje snabdevace. Sutra moze to isto i njima da se desi.

Eto, to je sve.

#13 Liftman

Liftman

    TcS Uča

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 3610 posts
  • LocationGotham City
  • Bugatti Veyron...ali shhhh nemoj nikom da kazes

Posted 23 October 2012 - 17:59

Mene drugo zanima. delimicno si potvrdio, ali sada Ti kao diler Toyota vozila ovo mozes da kazes.....

Od 1990+par godina svaki proizvodjac je presao na kvantitet a kvalitet polako zaboravio....Da li to vazi i za Toy...koliko je kvalitet, po licnom misljenju, ostao isti sada i 90tih?

Mozda je to neko pratio, na nekom drugom forumu vodila se bitka izmedju Avensisa u osnovnom paketu i VW Bore Highline paketu u cemu...kvalitetu izrade. Uzimane su sitnice u razmatranje, izgled, masivnost i idejno resenje sarki na svim vratima, kederi, plastika u kolima i njihove obradjene ivice..itd...slike ne lazu, Bora je u svemu bila bolja i lepsa, ali to ne znaci da je Bora ukupni pobednik, vec sitnicar.

Licno nemam prilike da vozim nove Toyote i da to pratim, ali znam sta je nekad znacenja kvaliteta bilo za C e90 i VW G2. Kakvo je sada stanje kada se uporede nekadasnje Toyote i sadasnje po kvalitetu i izdrzljivoscu?


P.S. A zna se koliko Administracija USA mrzi jap vozila a koliko ih americki narod obozava, tako da je to bila prilika koja se ne propusta za Vladu USA

#14 Yoyogi

Yoyogi

    TcS u Japanu

  • Forumaš
  • PipPipPip
  • 964 posts
  • Location豊田市 Toyota City
  • Toyota LandCruiser 200 AIX 2011

Posted 24 October 2012 - 04:55

To se zove "kvaliet" da bi javnost nekako znala o cemu se prica. Nije plastika pocela da "peva", kola da produvavaju ..ono sto je "kvalitet" je pogodilo americku auto industriju u njenom nastojanju da prezivi. Detroit je vise placao za penzijsko i zdravstveno osiguranje zaposlenih nego za celik od kojeg pravi kola. Tu je bilo sto nas narod kaze "seci ushi krpi d**pe".

Ja i dalje mislim da su najgora kola koja novac moze da kupi onaj cetvrtasti Jeep Cherokee. Ne mogu da zamislim da Toyota, Nissan, Honda, Mazda ili Suzuki naprave takvo djubre.

Tojoti nije opao kvalitet, cak se i poboljsao. Moj LandCruiser 200 je neuporedivo bolji od LC 100. Yaris je bio fantastican. Ono sto se desilo pri utrostrucenju proizvodnje za 10 godina je bila povecana mogucnost da neki dobavljac napravi nesto sa greskom. Smanjeni broj dobavljaca (na 10%) je njima otvorio "economy of scale", Toyoti dao jeftinije proizvode. javnosti bolja i jeftinija kola ali rizik ako je negde greska je povecan jer samo po 3 dobavljaca rade neki deo.

Drugi su imali srece da im se to ne desi ili da se ne otkrije ili nekao sakrije. Citam po Forumima da FIAT ladno cuti o stvarima koje Toyota proglasi "recall", cak i kad je neka bravica ili beznacajnost u pitanju. To onda ode u novine i misli se Toyota uzima kola nazad i vraca pare a radi se o 1-minutnom zatezanju ili zameni nekog srafa.

#15 Liftman

Liftman

    TcS Uča

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 3610 posts
  • LocationGotham City
  • Bugatti Veyron...ali shhhh nemoj nikom da kazes

Posted 24 October 2012 - 17:25

Ali zasto se jos uvek e90 kod jednog jap. dilera na sajtu prodaje skuplje od kikiriki corole (9.gen) onda?

Toyota ima cast i pod velikom paznjom je administracije USA je pa zato svaka sitnica se istera napolje, ostali nisu bitni na zalost...evo ovo i za Francusku i reklamu po livadi....msm

imas u inbox jedno pitanjce

#16 Yoyogi

Yoyogi

    TcS u Japanu

  • Forumaš
  • PipPipPip
  • 964 posts
  • Location豊田市 Toyota City
  • Toyota LandCruiser 200 AIX 2011

Posted 27 October 2012 - 15:37

Odgovorio sam ti na PM na "pitanjce".

Dileri su generalno dosta iskreni u direktnom razgovoru.
Na netu ima onih koji kao i svugde, rade sta mogu, cak i nisu licencirani prodavci kola, ko zna i ko su.

#17 Mr Nebojša

Mr Nebojša

    TcS Team

  • Validating
  • PipPipPip
  • 2981 posts
  • LocationČačak
  • GT86 & Celica GT4

Posted 29 December 2012 - 17:41

Toyota najbolja u izboru Best Value Awards
29 Dec, 2012 - 16:32 Vesti Komentari (0) Posted Image English

Posted Image


Japanska Toyota je vodeći proizvođač automobila u izboru Consumer Reports 2012 za Best Value Awards kao proizvođač vozila za koja se očekuje da održe svoju prvobitnu vrednost kod preprodaje.

Svake godine, Consumer Reports izlazi u javnost sa spiskom proizvođača automobila i njihovih vozila za koja se očekuje da imaju najbolju ili najlošiju preprodajnu vrednost u odnosu na orignalne vrednosti.

Ovogodišnjom listom dominira model Toyota Prius, dok poslednje mesto zauzima model BMW 750Li. Ova godina donosi i neke promene, kao što je ta da model Honda Fit nije lider kao prethodnih godina. Toyota Prius uspela je da osvoji prvo mesto, čak i ako košta 10.000 dolara više nego testirana verzija.

Prema navodima Consumer Reports-a, viša cena ne znači manju vrednost, baš kao što niža cena ne znači veću vrednost automobila. Kompanije Toyota, Scion i Lexus uspele su da dovedu 15 modela na vrh liste, a slede Volkswagen i Subaru. Na drugom kraju liste je kompanija Chrysler sa svojih sedam Chrysler, Dodge i Jeep modela, koji su ocenjeni sa ispod prosečnim preprodajnim vrednostima.

Ovogodišnja lista izgleda ovako:

Najbolja vrednost za mali hatchback: Toyota Prius
Najlošija vrednost za mali hatchback: Ford Focus SE

Najbolja vrednost za mali sedan: Toyota Corolla LE
Najlošija vrednost za mali sedan: Nissan Versa SV

Najbolja vrednost za porodični sedan: Toyota Camry Hybrid XLE
Najlošija vrednost za porodični sedan: Chrysler 200 Limited V6

Najbolja vrednost za unapređeni sedan: Acura TSX I4
Najlošija vrednost za unapređeni sedan: Dodge Charger SXT Plus V6

Najbolja vrednost za luksuzni sedan: Cadillac CTS
Najlošija vrednost za luksuzni sedan: BMW 750Li

Najbolja vrednost za sportski automobil / kabriolet: Mini Cooper
Najlošija vrednost za sportski auto / kabriolet: Volvo C70 T5

Najbolja vrednost za karavan / minivan: Toyota Prius V
Najlošija vrednost za karavan / minivan: Chrysler Town and Country Touring-L

Najbolja vrednost za mali SUV: Honda CR-V EX
Najlošija vrednost za mali SUV: Mini Countryman

Najbolja vrednost za SUV srednje klase: Toyota Highlander Limited V6
Najlošija vrednost za SUV srednje klase: Jeep Wrangler Unlimited Sahara

Najbolja vrednost za veliki / luksuzni SUV: Lexus RX 350
Najlošija vrednost za veliki / luksuzni SUV: Nissan Armada



Izvor: Netauto.rs

#18 Liftman

Liftman

    TcS Uča

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 3610 posts
  • LocationGotham City
  • Bugatti Veyron...ali shhhh nemoj nikom da kazes

Posted 29 December 2012 - 21:17

Za ove izjave smatram da su sve marketing ali preko ove ne mogu da se ne osvrnem

"Najbolja vrednost za luksuzni sedan: Cadillac CTS
Najlošija vrednost za luksuzni sedan: BMW 750Li"


...mmmmalo teze da je ovako, svaki evro koji se ubaci u 750Li limuzinu je pametno investiran, Cadillac mozes da vozis max 2god i posle ga prodas u bescenje a Krstaricu "malo sutra"


Sto bi inace znacilo da svi zvanicnici sveta bi trebalo da se voze u CTS, oce to..

BMW 750Li
Attached File  BMW-750L.jpg   64.45KB   12 downloadsAttached File  BMW-75.jpg   69.23KB   13 downloadsAttached File  BMW-715.jpg   37.61KB   13 downloads

Cadillac CTS
Attached File  cadillac-cts-v-sport-wagon.jpg   99.56KB   14 downloads

#19 Yoyogi

Yoyogi

    TcS u Japanu

  • Forumaš
  • PipPipPip
  • 964 posts
  • Location豊田市 Toyota City
  • Toyota LandCruiser 200 AIX 2011

Posted 30 December 2012 - 13:33

Za ove izjave smatram da su sve marketing ali preko ove ne mogu da se ne osvrnem

"Najbolja vrednost za luksuzni sedan: Cadillac CTS
Najlošija vrednost za luksuzni sedan: BMW 750Li"


...mmmmalo teze da je ovako, svaki evro koji se ubaci u 750Li limuzinu je pametno investiran, Cadillac mozes da vozis max 2god i posle ga prodas u bescenje a Krstaricu "malo sutra"


Sto bi inace znacilo da svi zvanicnici sveta bi trebalo da se voze u CTS, oce to..

BMW 750Li
Attached File  BMW-750L.jpg   64.45KB   12 downloadsAttached File  BMW-75.jpg   69.23KB   13 downloadsAttached File  BMW-715.jpg   37.61KB   13 downloads

Cadillac CTS
Attached File  cadillac-cts-v-sport-wagon.jpg   99.56KB   14 downloads


Pa to je to. Nije marketing nego nesto mnogo podlije od toga i ko zna od koga.

Da razbucamo samo ovo: "Ovogodišnjom listom dominira model Toyota Prius,".

Glupost, elektricna kola idu kao iPad Gen 1, Gen 2, Gen 3..svaki radi nesto bolje nego prethodni, stari je za otpad. Kakva preprodajna vrednost? Bas se mislim, da li bi uzeo neko za dzabe?

Prius je dosta nov auto, opet, neko zna Gen 1? U Japanu, ne znam drugde, ima ih, da ih neko proda? Ne verujem da bi ih iko pogledao dok postoje nove generacije istih kola.

Kao, na primer, PC sa 486 procesorom danas kada je to vec daleko vise otislo.

#20 dimitreye

dimitreye

    Member

  • Učlanjen
  • PipPip
  • 324 posts
  • LocationNova Pazova
  • Corolla cae86det

Posted 01 January 2013 - 05:49

Prius je dosta nov auto, opet, neko zna Gen 1? U Japanu, ne znam drugde, ima ih, da ih neko proda? Ne verujem da bi ih iko pogledao dok postoje nove generacije istih kola.


Ovde bi vala u tog prvog Priusa ugradili i plin! :)
100%




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users