Jump to content


Dragi forumaši,

TOYOTA club Serbia forum će ostati aktivan i funkcionalan do daljnjeg.
Forum će raditi normalno bez ikakvih prekida u kontinuitetu.

Dobrodošli na forum!

P.S.
Nakon registracije, napravite novu temu u sobi Parking kako bi ste se predstavili. Tada otključavate pristup svim ostalim sobama i temama foruma.

Photo

Toyotin kvalitet kroz istoriju


  • Please log in to reply
48 replies to this topic

#41 Mr Nebojša

Mr Nebojša

    TcS Team

  • Validating
  • PipPipPip
  • 2981 posts
  • LocationČačak
  • GT86 & Celica GT4

Posted 14 February 2013 - 16:27

Lexus najkvalitetniji po istraživanju J. D. Power and Associates

14 Feb, 2013


Posted Image



Po nedavnom ispitivanju 40.000 vlasnika vozila na američkom tržištu, Lexus je drugu godinu za redom završio kao najkvalitetnija marka na drugom najvećem svetskom tržištu.
Test je obuhvatao vozila stara tri godine, tj. iz 2010 godine.

Vlasnici Lexusa su prijavili samo 71 problem na 100 vozila pa je tako Toyotina luksuzna divizija ubedljivo odnela pobedu. Na drugom mestu se našao Porsche, a treće mesto su podelili Lincoln i Toyota.

Pored Toyotinih divizija (Toyota, Scion i Lexus), odlično su prošle i obe Hondine divizije (Honda i Acura), a najveće iznenađenje svakako predstavlja plasman Suzukija iznad proseka.

Na dnu liste se našao standardno poslednji Land Rover, a nešto bolje je bio plasiran Dodge.


Posted Image


Pogledajte dva dijagrama da vidite gde se nalazi naša omiljena kompanija.


Posted Image



Izvor: Autoblog.rs

#42 Yoyogi

Yoyogi

    TcS u Japanu

  • Forumaš
  • PipPipPip
  • 964 posts
  • Location豊田市 Toyota City
  • Toyota LandCruiser 200 AIX 2011

Posted 21 February 2013 - 16:30

Svi menadzeri u Toyota moraju da voze, licno, kola za ciji su program odgovorni.

Ne samo oni nego i 3 nivoa menadzera ispod njih. Bude na stotine ljudi ukljuceno za svaki model.

#43 Mr Nebojša

Mr Nebojša

    TcS Team

  • Validating
  • PipPipPip
  • 2981 posts
  • LocationČačak
  • GT86 & Celica GT4

Posted 26 February 2013 - 17:02

12. Oktobar 2012.god. 11.34pm, Los Angeles, USA

Kada osetite svu težinu sveta na svojim ramenima, setite se TOYOTA Tundre koja vuče 135.450kg težak space shuttle.


Posao dobro obavljen!


https://www.youtube....d&v=edYWDhH6hK4

#44 edin_tuzla

edin_tuzla

    Newbie

  • Forumaš
  • Pip
  • 6 posts
  • Toyota Yaris

Posted 01 September 2014 - 22:09

Mada, tako je u Japanu, nazalost u Evropi, zbog troskova, 80% palete Toyote nije made in Japan..

Aygo - Slovacka
Yaris - Francuska
Auris - Turska/UK
Verso - Turska
Avensis - UK
Rav 4 - Japan
Land Cruiser 150 - Japan
Land Cruiser V8 - Japan
Hi-ace - Japan(nema vise kod nas)
Pro-ace - Francuska
GT 86- Japan
Hilux - Juznoafricka republika ili Tajland

Sustina je, samo ono sto je skupo je jos uvek Made in Japan...

Pozdrav majstore :) Da li se to odnosi da su i motori sklapljani u navedenim zemljama ,znaci komplet auto sa motorom ? Ili su motori Made in Japan pa prebaceni u  te tvornice Toyote  u drugim zemljama ?



#45 Mr Nebojša

Mr Nebojša

    TcS Team

  • Validating
  • PipPipPip
  • 2981 posts
  • LocationČačak
  • GT86 & Celica GT4

Posted 17 December 2014 - 18:15

Treću godinu zaredom Toyota na vrhu Auto Bildovog izveštaja o kvalitetu u Nemačkoj!
17 Dec, 2014
 
toyota%20ab.jpg
 

Toyota je i ove godine, treći put zaredom, osvojila prvo mesto u Auto Bildovom godišnjem izveštaju o kvalitetu automobilskih brendova.

Nemački Auto Bild definitivno je jedan od najmerodavnijih specijalizovanih magazina, a njegov godišnji izveštaj o kvalitetu je materijal koji i proizvođači i kupci smatraju objektivnim i verodostojnim.

Na vrhu liste najkvalitetnijih našla se opet Toyota, dokazavši svoj status najpouzdanije marke među 20 najprodavanijih marki automobila u Nemačkoj.

Pobedi su najviše doprineli rezultati TÜV izveštaja i izdržljivost Toyotinih modela prilikom raznih ispitivanja koje sprovodi AutoBild samostalno. Ostali faktori koji su uzeti u obzir su: organizacija servisnih kampanja, rezultati provera servisnih radionica, pa čak i pisma čitalaca uredništvu. U svim gore navedenim faktorima Toyota je rangirana na vrhu liste.

Auto Bild sprovodi testove izdržljivosti za više od 100.000 km na nekoliko Toyotinih modela, pokazujući kontinuiranu pouzdanost vozila. Toyota Prius završila je 200.000 km test sa najvećom mogućom ocenom.

 

 

 

Izvor: Automanija.com



#46 Milos CTS

Milos CTS

    Racing Crew & TcS Team

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 9357 posts
  • LocationBeograd
  • Corolla E123 (2zz-ge) TSn

Posted 21 October 2015 - 09:02

tesla_s_pouzdanost_1.jpg



#47 MikSa

MikSa

    Advanced Member

  • Učlanjen
  • PipPipPip
  • 2168 posts
  • LocationZvezdara
  • TOYOTA COROLLA GTI AE92 4AGE REDTOP SMALLPORT

Posted 19 November 2015 - 22:34

Toyota primenjuje jedan od najsveobuhvatnijih i najdetaljnijih procesa testiranja u automobilskoj industriji. Svi automobili su prošli testove u surovim uslovima vožnje, ne samo radi ispitivanja bezbednosti, već i unapređivanja performansi. To je neizostavni deo svetskog uspeha Toyote i nebrojenih nagrada za bezbednost i kvalitet.

Kvalitet je primaran u svakoj fazi procesa proizvodnje. Na proizvodnim trakama, svaki član tima je dužan da izađe u susret visokim i beskompromisnim standardima.

Umanjena težina motora, superiornije performanse, manja potrošnja goriva i konstantno umanjene emisije garantuju da se sva Toyotina vozila ponašaju ekološki.

U Toyoti se konstantno trude ne samo tome da smanje emisije koje proizvode automobili već i da se poveća ekološka efikasnost u svakoj fazi procesa proizvodnje, od razvojne faze i dizajna preko proizvodnje, prodaje, logistike, pa čak i do reciklaže automobila na kraju životnog veka.

Cilj Toyote ka kome se svakodnevno približava je jasan: vozila sa nultim emisijama.

Kuovina automobila predstavlja odgovoran zadatak i nameće visoku odgovornost. Odabirom Toyote postajete biti sigurni da ste dobili besprekorno testiran i krajnje pouzdan automobil, u Toyoti ipakžele da vam ponude sveobuhvatnu garanciju kako biste bili u potpunosti bezbrižni prilikom kupovine.



#48 Mr Nebojša

Mr Nebojša

    TcS Team

  • Validating
  • PipPipPip
  • 2981 posts
  • LocationČačak
  • GT86 & Celica GT4

Posted 21 November 2015 - 00:30

Toyota je ponovo najuspešniji brend u TÜV izveštaju za 2016
20 Nov, 2015
 
54776-toyota%20logo.jpg
 

14 Toyota modela zauzelo je pozicije među prvih 10 u raznim kategorijama

 

Zvanično, Toyota je najpouzdaniji brend u Nemačkoj: sa ukupno 14 zauzetih pozicija među prvih 10 rangiranih, japanski brend slavi kao veliki pobednik u TÜV izveštaju za 2016. Od navedenih 14, čak u 7 grupacija Toyota je zauzela jedno od prvih pet mesta u različitim starosnim kategorijama. Baš kao i prethodnih godina, modeli su pokazali samo nekoliko negativnih osobina prilikom opšte kontrole.

 

Prius je jedan od najpouzdanijih automobila na putu, zauzimajući drugo mesto u obe kategorije, od šest do sedam godina i od osam do devet godina. Hibridni pionir je u dobrom društvu u obe starosne kategorije: Auris i Yaris zauzimaju peto i šesto mesto u kategoriji od šest do sedam godina starosti vozila.

 

U kategoriji od osam do devet godina, odličan rezultat brenda dodatno je poboljšan Corollom Verso na četvrtom mestu, RAV-om 4 na šestom, Yarisom na sedmom i Corollom na desetom mestu.

U kategoriji od deset do jedanaest godina starosti vozila, Toyota je takođe pokazala da starost vozila nije prepreka u pouzdanosti, zauzevši sa pet modela poziciju među prvih sedam. Corolla Verso i RAV4 zauzeli su drugo i treće mesto, a sledi ih Avensis na četvrtom mestu. Šesto i sedmo mesto zauzeli su Corolla i Yaris.

 

Među novijim vozilima Toyota je zabeležila još jedan vrhunski rezultat sa Yarisom, koji je rangiran kao deveti u kategoriji vozila od dve do tri godine starosti.

 

Za kreiranje TÜV izveštaja, ispitivači i stručni časopis "Auto Bild" uključili su devet miliona opštih kontrola na 233 modela vozila. Ovogodišnja rang lista daje vredne smernice za kupce novih i polovnih automobila. TÜV izveštaj objavljen je u petak, 6. novembra.

 

 

 

 

Izvor: Toyota.rs



#49 Mr Nebojša

Mr Nebojša

    TcS Team

  • Validating
  • PipPipPip
  • 2981 posts
  • LocationČačak
  • GT86 & Celica GT4

Posted 25 December 2015 - 16:51

Toyota kao svetski broj jedan
25 Dec, 2015
 
137549-toyota%20f%2011.jpg

Autor: Ilja Muslin, dopisnik RTS iz Tokija

 

Kako piše RTS, "Tojota" poslednjih nekoliko godina proizvodi i prodaje najviše vozila na svetu. Dosadašnji boravak na svetskom tronu protekao je uz mnoštvo teškoća, ali ih je japanski proizvođač uspešno prevladao i sada ima priliku da mirno vlada.

Najveći japanski proizvođač automobila "Tojota" početkom ove decenije se popeo na svetski tron, potisnuvši američki "Dženeral motors", koji je decenijama držao tu titulu.

U 2014. godini "Tojota" je proizvela i prvi put prodala više od 10 miliona vozila.

 

"Tojota" ima 54 fabrike u 28 zemalja sveta, a njena vozila se prodaju u više od 170 zemalja. Najviše postrojenja poseduje u Japanu, dok je najviše fabrika u inostranstvu izgradila u SAD i Kini, koja su i najveća strana tržišta.

U Evropi njene fabrike se nalaze u Velikoj Britaniji, Francuskoj, Portugaliji, Poljskoj, Češkoj, Rusiji i Turskoj.

"Tojota" najviše vozila proizvede u Japanu, gde ostvari i najveći profit, ali uprkos tome ona najveći broj svojih automobila, gotovo trećinu, proda u Severnoj Americi, gde pored SAD, vozila pravi i u Kanadi i Meksiku.

Za "Tojotu" širom sveta radi oko 340.000 ljudi, a njeni radnici u Japanu imaju najviša prosečna primanja od svih velikih preduzeća u toj zemlji. Taj prosek iznosi 8,4 miliona jena, što je po sadašnjem kursu 64.000 evra, dok je pre četiri godine, u vreme kada je jen bio najjači u odnosu na evro, ista suma u jenima vredela čak 112.000 evra.

 

Teški dani na vrhu

U pohodu na svetski vrh preduzeće sa sedištem u gradu Tojota u prefekturi Aići napravilo je veliki iskorak između 2004. i 2007. godine, kada je povećavalo proizvodnju za po 600.000 jedinica godišnje.

U 2007. "Tojota" je proizvela čak 4,23 miliona vozila u Japanu, najviše u sopstvenoj istoriji i istoriji japanske automobilske industrije, ali je taj broj nakon Liman šoka i širenja svetske finansijske krize već u 2009. pao na 2,7 miliona.

U 2010. u Sjedinjenim Američkim Državama pojavile su se kritike i prve tužbe u vezi sa neispravnim vazdušnim jastucima japanskog proizvođača "Takata", koje je "Tojota", kao i druge japanske fabrike iz auto-moto industrije, ugrađivala u svoja vozila.

Od tada pa do danas, zbog problema sa tim vazdušnim jastukom, za koji je ustanovljeno da ponekad, pri naduvavanju, puca i ispaljuje sitne komade metala u lice i vrat vozača, ali i zbog neispravnosti kočionog sistema i drugih manjih defekata, "Tojota" je bila prisiljena da opozove više od 30 miliona vozila.

Pored ogromnog troška za te popravke, kompanija je morala da na sebe uzme i plaćanje odštete porodicama ljudi koji su nastradali u nekoliko nesreća prouzrokovanih tim defektima u inostranstvu.

U to vreme u Japanu su se mogle čuti kritike da je "Tojota", u nastojanju da preuzme što veći deo svetskog tržišta i pretekne svog do tada najvećeg globalnog rivala "Dženeral motors", prebrzo povećala proizvodnju i pritom žrtvovala kvalitet, po kojem je bila poznata.

Paralelno sa tim, u 2011. kompanija je iskusila i višemesečni prekid proizvodnje, jer je veliki cunami koji je u martu te godine pogodio severoistočni Japan iz lanca snabdevanja izbacio važnog kooperanta za kojeg u tom momentu nije postojala alternativa. Ubrzo su iz stroja ispale i "Tojotine" fabrike na Tajlandu, koje su iste godine oštetile velike poplave.

Pored toga, uporedo sa širenjem svetske finansijske i ekonomske krize krajem prošle decenije, teklo je jačanje japanske valute jena, koju su investitori, u uslovima rastuće neizvesnosti, videli kao jedno od retkih bezbednih utočišta za svoj kapital. U 2011. i 2012. jen je u odnosu na evro i dolar dostigao najviše nivoe u svojoj istoriji, što je "Tojotine" proizvode u inostranstvu učinilo bukvalno dvostruko skupljim nego što su bili pre krize.

Uz prirodne katastrofe i opozive to je bio dodatni, težak udarac, pa je kompanija prvi put nakon više od pet decenija zabeležila gubitke i objavila trogodišnji moratorijum na izgradnju novih fabrika, dok je generalni direktor Akio Tojoda, pored hvale i poštovanja koje već decenijama uživaju članovi njegove porodice na kormilu automobilskog giganta, od biznismena i novinara počeo da prima i izraze žaljenja i saosećanja za neverovatno nesrećan splet okolnosti s kojim je morao da se nosi.

Tako je, prodor "Tojote" na vrh, na mesto najvećeg svetskog proizvođača automobila na početku ove decenije, odmah bio propraćen delovanjem snažnih, može se reći, gravitacionih sila koje su počele da je vuku nadole.

 

Ipak, najjači na svetu

Uprkos svemu, kompanija je uspela da ostane finansijski zdrava, pa i da očuva ugled, te da se brzo vrati na mesto najvećeg svetskog proizvođača vozila, koje je u 2011. privremeno prepustila "Dženeral motorsu". U 2012. "Tojota", koja je osnovana 1937. godine kao porodični biznis, prešla je cifru od ukupno 200 miliona proizvedenih vozila.

U 2013. i 2014. sa njenih proizvodnih traka sišlo je po 10 miliona vozila. U 2013. godini prodala je 9,98 miliona, a u 2014. 10,23 miliona vozila.

U martu ove godine, na kraju fiskalne 2015, "Tojota" je prijavila ukupni prihod od oko 230 milijardi dolara, pri čemu je operativni profit iznosio oko 23 milijarde dolara.

U poslednje dve godine više od "Dženeral motorsa" krunu "Tojote" je ugrozio nemački "Folksvagen", koji je uspeo da ostvari fenomenalni rast i u periodu od 2004. do 2014. udvostruči broj prodatih vozila, sa pet na 10 miliona.

Sa samo 10.000 prodatih vozila manje od "Tojote" u 2014. godini, kompanija sa sedištem u Volfsburgu, koja je progutala niz italijanskih, skandinavskih i drugih evropskih proizvođača, ozbiljno je pripretila da preuzme svetski tron. Međutim, u tom pohodu sigurno će je na nekoliko godina zaustaviti skandal u vezi sa falsifikovanjem tehničkih karakteristika motora, odnosno količine toksičnih gasova koju oni ispuštaju u vazduh.

 

Zašto je "Tojota" svetski broj jedan

Nakon bure u proteklih nekoliko godina, "Tojota" sad pred sobom ima relativno mirno more. Sigurnost joj daje pravovremeno i veliko ulaganje u nove ekološke tehnologije i automatizaciju vozila.

"Tojota" je prva u svetu u prodaju pustila hibridno vozilo na kombinovani električni i benzinski pogon. To je bio model "prijus", čija je prva verzija izašla na tržište još 1997. godine.

Prošle godine, japanska kompanija je opet prva u svetu u prodaju pustila prvi automobil sa tzv. "gorivnom jedinicom", koji poseduje električni motor a za gorivo koristi vodonik.

Kompanija i dalje sprovodi svoju filozofiju konstantnog unapređivanja i racionalizacije proizvodnog procesa kroz svakodnevnu akumulaciju malih, svakodnevnih poboljšanja i ukidanje praznog hoda i suvišnih operacija.

Uspešnim lansiranjem luksuznog brenda "leksus", "Tojota" je u proteklih nekoliko godina u velikoj meri i prevladala imidž proizvođača koji pravi kvalitetna, pouzdana i trajna vozila kojima nedostaju lepota i glamur.

Snažan vetar u leđa daje joj i politika japanske vlade, koja u dogovoru sa centralnom bankom obara vrednost jena, koji se u zadnje tri godine vratio na niske nivoe od pre finansijske krize koji "Tojoti", kao preduzeću koje mnogo izvozi, izuzetno pogoduju.

 

U (bližoj) budućnosti mirna vladavina?

U budućnosti veliki rival kompaniji iz centralnog Japana, pored "Dženeral motorsa" i "Folksvagena", mogao bi biti "Gugl" sa svojim robotskim vozilima. Ipak, "Tojota", pored prednosti u razvoju ekoloških vozila koje ima u odnosu na tradicionalne predstavnike automobilske industrije, već više godina radi i na automatizaciji vožnje i umrežavanju automobila sa drugim vozilima na putu i javnim službama, pa se smatra da će biti u stanju da se odupre izazovu koji donosi uključivanje IT kompanija poput "Gugla" u proizvodnju vozila.

Zato se čini da će "Tojota" zadržati titulu najuspešnije svetske kompanije u auto-industriji, bar do kraja ove decenije, a moguće i duže.

 

 

 

Izvor: Rts.rs






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users